Ce urmează după ratarea unei calificări la Olimpiadele Comunicării, secţiunea Advertising? Reevaluarea strategiei urmate, găsirea unor soluţii mai eficiente şi reînscrierea în secţiunea PR. De ce PR? Pentru că PR-ul e mai aproape de sufletele noastre, unii dintre noi suntem aspiranţi la o carieră în domeniul PR şi pentru că PR-ul e mai omenesc. De ce DEEP, cu toate că numai unul dintre membri a făcut parte din echipa anterioară? Pentru că DEEP a devenit un lovemark şi pentru noi.
Dorim să mulţumim şi pe această cale sponsorilor noştri, care au avut încredere în noi şi ne-au susţinut echipa de-alungul concursului. Nett Front Asociaţia PR-Alpha
Echipa DEEP
Noi suntem deja acolo, în mintea consumatorilor. Alcătuind cu toţii un singur neuron, e mult mai uşor să vedem ce se întâmplă în adâncul neo cortexului! Ştim cum gândesc, ştim ce vor şi asta le oferim! Echipa a luat fiinţă încă în luna iunie 2006. De atunci „trăieşte” DEEP. S-au shimbat multe (membri, logo-ul) dar entuziasmul şi pasiunea nostră a rămas aceeaşi!