Wednesday, April 25, 2007

O campanie de fundraising rupt in 2!

Vreau să scriu despre campania de fundraising a echipei. Bucureşti e departe de Târgu Mureş. Ca să ajungi acolo ai nevoie de bani. Noi ne-am gândit şi la această problemă. Suntem studenţi, aşa cum sunteţi (majoritatea) şi voi!
Mizând că ne vom califica în finală, am calculat că avem nevoie de aprox. 1500 RON pentru cheltuielile de transport pentru toată echipa.
Aşa am ajuns la concluzia (în urmă cu câţiva luni buni) că vom organiza o campanie de străngere de fonduri. Avem noi o asociaţie (Asociaţia PR Alpha) care s-a oferit să ne deie cadrul juridic pentru acest proiect. Am făcut un dosar cu "oferta media" care conţinea o descriere despre echipă, despre eveniment (Olimpiadele Comunicării) şi am pornit în căutarea sponzorilor! Nu ne-am dus doar să cerem, ci ofeream în schimb: mediatizare. Aveam în gând să facem tricouri pentru membri echipei, iar pe spate să imprimăm informaţii despre sponzori.
Am găsit o firmă (Masterdruck) care s-a oferit să facă acest lucru (tot în sponzorizare).
Am mers la sediul firmelor din Mureş şi am prezentat oferta noastră. Nu conta eforful depus, nici timpul. Timp de aproape o săptămână umblam în lung şi în lat oraşul. Prima firmă care ne-a sponzorizat a fost NETT FRONT SRL (www.nettfront.ro) din Nazna, Mureş. Dorim să mulţumim şi pe această cale ajutorul lor. Aveam planuri mari, şi liste lungi cu firme la care am fi dorit să mergem. Dar n-a fost să fie! N-am ajuns în finală, aşa că n-am putut duce la bun sfârşit planul nostru... poate la anul!

1 comment:

un junior planner said...

salut,
fratilor vad ca va intereseaza advertisingul...pe unii dintre voi chiar planning-ul. Intrebare: Cati dintre voi stiu cu adevarat ce este de fapt o strategie? Cati dintre voi stiu cum sa articuleze o idee? Cati dintre voi stiu sa scrie un rational pentru o idee? Cati dintre voi stiu ce e un brief de creatie?(atentie! nu ce contine...) Cati dintre voi isi dau seama unde se termina strategia si unde incepe creatia? cati dintre voi nu ganditi in spoturi, ci in concepte strategice?
ptr raspunsuri intrati pe blog sa discutam...poate mai invatzam unii de la altii :)
http://www.jurnaldeplanner.blogspot.com