Friday, April 20, 2007

Aproximativ 10 minute...

Când am ajuns, totul părea mai diferit decât mi-am imaginat. Am urmat săgeţile călăuzitoare şi am trecut de pragul porţii. Am urcat pe nişte scări, am trecut pe la recepţie apoi ne-am aşezat la o masă situată în capătul holului. Cu toţii arătam de parcă am fi căzut din cer, oboseala şi-a pus amprenta pe noi. Totuşi eram bine dispuşi, ne alimentam din glume şi zâmbete :)
Era clar că am ajuns într-un stadiu care nu avea loc pentru stres sau griji, am trecut de la suprafaţa lucrurilor la ceva mai deep... nu conta că n-aveam accesorii (laptop cu prezentarea .ppt, print preparat după o reţetă japoneză, desene sau creioane colorate) ce să ne ajute la prezentare, aveam încredere unul în celălalt şi asta conta cel mai mult. Relaxare totală cu un strop de nerăbdare. Cam aşa vedeam eu acele momente de dinaintea prezentării.
Atmosfera a devenit şi mai destinsă, când am început să vorbim cu cei doi tineri, care supravegheau uşa fermecată. Amândoi erau de treabă şi poate la fel de obosiţi ca şi noi. Pe această cale vreau să le mulţumesc pentru întâmpinarea lor plăcută şi sinceră. A fost în momentul optim :)
Apoi am intrat, am prezentat şi am ieşit. Atât, nici măcar n-am aşteptat să ne anunţe că s-a scurs timpul acordat echipei noastre.

No comments: