Friday, April 20, 2007

Preselecţiile şi capitala ("Bucureşti, Bucureşti, capitală dragă ce eşti...")

Vineri, 19 aprilie a fost o zi lungă pentru toată echipa. Ne-am trezit toţi pe la 5 jumate, ca să ajungem în staţia de maxi-taxi (Târgu Mureş). După o călătorie de 6 ore am ajuns în capitală. Ne-am liniştit abia când am coborât din maxi-taxi. În timpul călătoriei de multe ori am avut senzaţia (ca şi ceilalţi din echipă) că nu vom ajunge niciodată la destinaţie. Şoferul conducea ca un criminal. A fost o uşurare când ne-am dat jos din maxi-taxi în Băneasa. A fost pentru prima oară când am călcat pe urmele lui Bucur. Ne-au sunat, spunând că îndată ce sosim, să întrăm, pentru că prezentrările merg mai repede. Din Băneasa ne-am grăbit să ajungem până la Centrul Metropolitan. Ajunşi la faţa locului, am aşteptat aproape o oră să intrăm. Eram cu toţii obosiţi. Drumul ne-a stors energia! Oboseala a alungat şi emoţiile. Doar stăteam calm pe scanune şi aşteptam. Apoi a venit rândul nostru. Eu eram poate cel mai obosit, pentru că abia puteam să-mi deshid gura, când am vrut să formulez o propoziţie, abia pentru a treia oară am reuşit. Apoi a mers mai bine. Juriul a avut o singură remarcă în ceea ce priveşte campania. Am terminat înainte ca cei de afară să anunţe expirarea timpului. De atunci aşteptăm rezultatele...
Pe stradă eram din nou energizaţi, poate ne-a ajutat aerul de Bucureşti.

Când aşteptam să întrăm am avut ocazia să vedem cum se pregăteau ceilalţi pentru prezentare.
Unii cu laptopuri, o tonă de hârtie, machete, şi noi doar cu formularele în mână. Unii au venit în fuste doar de cca. 10 cm lungime, credeau că aşa vor putea impune membrilor masculi (Căpănescu şi Naumovici). Eu cred că a fost în zadar toată silinţa lor... Şi încă ceva! Eu zic că ar trebui să facem diferenţă între creativitate şi prostia umană. Sau ca să fi creativ trebuie să fi şi prost? Da, sunt de acord cu Hotea (Saatchi&Saatchi) că omul în creaţie trebuie să fie NEBUN, dar numai şi numai când e vorba de actul de creaţie... Mă rog, asta e doar o părere personală! Poate că se caută clovni în publicitate cine ştie... Dacă poţi să fi clovn, poţi să intri şi în publicitate?


1 comment:

AIRoberta said...

Ati scris despre drumul batut pana in capitala, despre starea voastra, despre momentele dinaintea prezentarii... Sigur sunt unii care sunt interesati si de fazele prezentarii, cum au decurs aproape cele 10 minute, si cum ati petrecut timpul ramas la urmatorul Maxi-taxiu. Dezvaluitile sa va cunoasca si mai bine cei interesati de voi, de evolutia voastra! Sau informatiile acestea n-au voie sa iasa din "zidurile echipei"? BAFTA IN CONTINUARE!