Wednesday, April 9, 2008

42 < FINALA

Gândire strategică: 11.67 puncte
Creativitate: 12.67 puncte
Abilități de prezentare și persuasiune: 9.33 puncte
Sinergia echipei: 8.33 puncte
Total: 42 puncte din totalul de o sută
Asta e, atât am putut să scoatem din noi la momentul respectiv.
Am putea vorbi în mod condițional de multe: ce ar fii fost dacă ?- dar nu cred că este cazul.
Oricum eu, ca și coordonatorul echipei, sunt mândru de prestația fetelor, și știu că au un potențial mare. Știu că pot și mai bine, și nu numai că pot, dar o să și facă.
Trebuie să exerseze și în timp real prezentarea, trebuie să aprofundeze cunoștințele de bază.
Chiar dacă n-aș avea dreptul să pun sub semnul întrebării decizia juriului, eu totuși o voi face. Nu mă așteptam ca o prezentare asemenea unui circ - cu flacoane și cu șalopete să iasă învingătoare. Eventual la advertising, dar nu și la PR. Credeam că PR-ul din România are o abordare mai serioasă asupra acestor lucruri. Nu pot accepta nici declarația cum că la Olimpiadele Comunicării concurenții simulează realitatea. Dacă așa arată simularea, cum arată realitatea în sine? Merită să ne gândim pe această temă...

No comments: