Sunday, April 6, 2008

DEEP 2.0 în relantină

Abia acum îmi dau seama că noi mergem scriem doar în relantină... cu viteza melcului. Mă refer la scrisul pe blog. Personal n-am avut ocazia să scriu un post și să am mintea limpede, în acelși timp. Reușesc să mă uit ce se mai întâmplă în ringul de joc abia după ce nu mai pot de oboseală. Despre ce e vorba? Veți afla mai încolo. Ideea e că noi vrem să împușcăm două iepuri deoadată, dintre care doar una ar fii să trecem de preselecții. Azi am reușit să termin în 80% site-ul proiectului CSR. Da ați citit bine, noi nu ne-am mulțumit cu un plan de PR, noi chiar lucrăm de ceva vreme pe dezvoltarea unei campanii de comunicare menită să promoveze proiect al unui program CSR. Da, de a binelea... În ultimele 7 zile dacă am dormit 4 ore într-o noapte a fost super ok. Mai avem multe de făcut, execuțiile nu-s gata, tipografia așteaptă să primească design-ul de banner up și banner și noi mâine seară vom pleca spre București. Peste câteva zile vom lansa campania. Din cauza întrârzierii inițiatorilor n-am reușit să trimitem nici comunicatul de presă. Greșeală de bază în PR. Dar asta e, viața merge mai departe. Mai sunt 4 zile până la evenimentul cel mare... și spre deosebire de apariția posturilor pe acest blog, zilele trec mult mai repede, au mai rămas 3 zile și 3 nopți...

No comments: