Thursday, April 10, 2008

ANUUUUUUUUNŢ

Deşi am avut ca temă să elaborăm un plan de comunicare despre reciclarea hârtiei, se pare că ideea nu a fost aşa importantă pentru toate echipele. De ce spun asta? Pentru că după ce am părăsit locul competiţiei şi am mers spre staţia de autobuz, am găsit o fiţuică scăpată. Suntem convinşi că aparţine cuiva, care a participat la OC, şi a uitat să se ducă cu ea la reciclare :)))
Acum căutăm persoana, sau poate echipa cui aparţine fiţuica din pozele de mai jos. Am alăturat textul, ca să fie şi mai clar:
"Sperăm să obţinem, în primul rând atenţia publicului ţintei, fără de care compania nu ar putea reuşi. De asemenea, considerăm că informarea precisă şi realistă asupra problemei e un obiectiv important de atins. Nu în ultimul rând sperăm ca angajaţii să privească reciclarea ca pe un pas important spre civilizaţie spre atingerea standardelor celor din UE şi nu numai, dar şi ca pe o soluţie la problemele de poluare cu care ne confruntăm în momentul de faţă."
Aşadar aşteptăm proprietarul fiţuicii, ca să putem inapoia :))))

1 comment:

Carina said...

Aiurea faza cu hartia, dar oare nu faceti prea mult caz? :D Initial am citit asta pe blogul vostru si m-am amuzat. Apoi am vazut ca ati scris si pe forum... si pe yahoo group-ul Olimpiadelor. Inteleg ca sunteti preocupati sa inapoiati "fitzuica", dar oare nu exagerati? E cam lipsit de fair-play gestul...